Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

3 vežbe za bolje raspoloženje

Autor Milena Nonković
Autor Milena Nonković

Cosmo vam predstavlja tri vežbe koje će vam pomoći da se osećate još bolje...

Osećate da ste pod stresom i da ne možete da se opustite? Vreme je da primenite naše savete i popravite raspoloženje.

Opažanje

Dok jedete, kupate se,hodate… potrudite se da zapazite sve iz okoline i da se udubite u osećaje koje vam ti predmeti izazivaju. Pratite instinkt svojih čula i telo će početi da se relaksira, potom i um, a toplina će ovladati celim bićem.

Pogled

Pod stresom se menja i izraz lica, a niko ne voli da ga u društvu nazivaju Ljutko. Isprobajte ovo: pogledajte malčice nagore, ali tako da vam je pogled i dalje usredsređen na ono što se pre toga nalazilo u visini očiju. To će vas primorati da opustite pogled i da primećujete stvari u periferiji vida, što dovodi do momentalnog opuštanja tela i uma.

Disanje

Doktor Mark Atkinson, autor knjige True Happiness (čije savete možete da pronađete na sajtu discovertruehappiness.com), otkrio je savršen način za pravilno disanje u stresnim situacijama koje opušta i dovodi do užitka. Disanje pod nazivom 4/7 sastoji se iz dva jednostavna koraka: udahnite vazduh i brojte do četiri, a dok izdišete brojte do sedam. Ovo ponovite minimum pet puta i osećaćete se kao da ste na vrhu sveta.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader