Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Brazilsko podizanje guze: 3 vežbe koje radi Adrijana Lima (VIDEO)

Autor Ana Ranđelović
Autor Ana Ranđelović

Želite pozadinu poput Viktorijinih anđela? Njihova tajna je otkrivena…

Guza uopšte ne mora biti najproblematičniji deo ženskog tela. Tako barem misli brazilski fitnes guru Leandro Karvaljo koji je smislio delotvorne vežbe za podizanje zadnjice, a koje rade svi Viktorijini anđeli poput Adriane Lime i Alesandre Ambrozio.

“Brazilske vežbe za guzu” ime je seta vežbi za podizanje zadnjice koja deluje na tri glavna mišića ovog područja. Leandrove vežbe su jednostavne za izvođenje, a obezbeđuju odlične rezultate.

Kak da izvedete vežbe za podizanje guze

Vežba 1

Ispravite se, a noge razdvojite u širinu kukova. Sagnite se u polučučanj tako da stopala ostanu ravna na podu, a kolena pod uglom od 90 stepeni. Iz polučučnja istupite levom nogom prema napred, vratite se u polučučanj, pa istupite desnom nogom. Ponovite ovu vežbu 30 puta.

Vežba 2

Iz polučučnja istupite levom nogom unazad, ruke izbacite prema napred. Vratite se u polučučanj pa isto ponovite s desnom nogom. Sa svakom nogom napravite seriju od 30 naizmeničnih ponavljanja.

Vežba 3

Lezite na bok i podignite obe noge 5 centimetara od poda. Gornju nogu lagano podižite do visine ramena, pa je zatim polako spustite. Donju nogu neprekidno držite u vazduhu – nekoliko centimetara od površine na koju ste naslonjeni bokom. Ponovite vežbu 30 puta, pa se okrenite na drugi bok. Za maksimalne rezultate, na zglobove stavite tegove od jednog kilograma.

Pogledajte kako Alesandra Ambrozio izvodi vežbe i sledite njen primer.

Želite pozadinu poput Viktorijinih anđela? Njihova tajna je otkrivena…
Izvor: Cosmopolitan

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader