Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

8 stvari koje fitnes instruktorke rade kako bi ostale FIT

Autor mbulatovic
Autor mbulatovic

Njihov posao se ne završava nakon održanog treninga, jer za takvu forme potrebno je mnogo više.

Prva pomisao kada vidite fitnes trenere u teretani, na treningu ili na profilu neke društvene mreže, pomislite kako je njima lako da ostanu u formi jer su konstantno u treningu. Međutim, većina trenera mora i sama da trenira kako bi ostali u formi, pa mnogo više ulaganje u sebe nastupa tek kada odrade pokazni trening.

Evo šta sve one rade da bi ostale tip-top:

1. Trening

Za takvo telo nije dovoljno to što imaju dva tri treninga na dan i pokazuju vežbe. One nakon toga i same odlaze na trening kod drugog trenera ili instruktora ili same vežbaju. Mnoge se od njih kroz trening sa svojim vežbačima ne kreću dovoljno, pa rad na svom telu nastupa pre ili posle održanog treninga.

Redovne traninge upotpunjuju dodatnim vežbama za zatezanje, jogom, borilačkim veštinama, vožnjom bicikla...

2. Zdrava ishrana

Kada nemaju vremena za vežbanje, odnosno nemaju trening, one se trude da jedu što je zdravije moguće, ali pored treninga i svojih vežbi veoma je teško pronaći idealno vreme za obrok. Pored toga, savet je da prvo upitate svoj organizam šta zaista želi da jede i da uživate u hrani koju unosite u sebe.

Ako ste i pored toga zaposleni, pokušajte da spremite hranu kod kuće, kao što većina njih radi, da ne biste jeli sve što vam padne pod nos za vreme radnog dana i nikada, ali nikada nemojte preskakati obroke!

A photo posted by MankoFit (@massy.arias) on Jun 5, 2016 at 4:18pm PDT

3. Ozbiljno shvataju istezanje

Mnogi preskaču istezanje pre i posle vežbanja, smatrajući da je to gubljenje vremena. Međutim istezanje pre i nakon treninga možda je i važnije od njega samog jer priprema mišiće i telo za intenzivnu fizičku aktivnost, odnosno smiruje ga i odmara nakon iste.

4. Voda je važna

Nije neka velika mudrost, ali postoji osećaj za neprestanim apostrofiranjem koliko je voda bitna za zdrav organizam. Ako se intenzivno bavite sportom, kao ove devojke, onda vam velike, dnevne količine vode i nisu stran pojam, a dodatan savet je da vodu začinite limunom kao dodatnu dozu Vitamina C.

A photo posted by Tone It Up TIU (@toneitup) on Aug 31, 2016 at 8:30pm PDT

5. Inspiracija

Znamo koliko je teško nekim danima, posebno dok se telo još navikava na redovno vežbanje, da se naterate i sa velikom upalom, mišića da odete na trening ili u teretanu. Ali kako da ipak ne preskočite trening? Odgovor leži u inspiraciji. Ove devojke ne samo što sebe inspirišu svakodnevnim slikama na Instagramu već pokreću i hiljade svojih pratilaca da ne odustaju.

6. Meditacija

"U zdravom telu, zdrav duh." rečenica je koja će vam pomoći ne samo da unapredite i poboljšate svoj fizički izgled već i psihu. Većina fitnes instruktora će vam savetovati da svako jutro odvojite 5 minuta za meditaciju koju garantuje naporedak i na mentalnom planu u kratkom roku.

7. Zaboravite na telefon

Osim ako preko telefona ne pratite online treninge, nemojte ga uzimati u ruke. Društvene mreže i razne ostale aplikacije samo će vas poremetiti u toku serija vežbanja. Umesto pregleda Instagram, kratak predah iskoristite kako bi svoje telo fokusirali na sledeću seriju.

8. Beg od svega za savršen balans

I ove devojke su samo od krvi i mesa i povremeno iskoriste momenat da pobegnu od svega, jer tako stvaraju idealan životni balans!

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader