Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Plejlista koja će vas konačno naterati da vežbate i budete fit

Autor Spomenka Marić
Autor Spomenka Marić

Ako ste mislili da su male šanse da pomerite guzu i naterate sebe da trenirate, uveravamo vas da grešite! Sve je u dobrom ritmu koji će vaše telo naterati da se ludo pokrene

Imate osećaj da svi osim vas sate provode u teretani? Ne brinite, niste jedini! Ali srećom po nas, postoji neko ko je prethodnih 25 godina razrešavao ovu svetsku dilemu. Njegovo ime je dr Kostas Karagiorgis, sportski psiholog sa Univerziteta Brunel, koji je otkrio da je dobra plej lista koja će dati nepresušnu motivaciju vašem telu i mozgu, sve što vam treba da startujete.

Za trčanje na traci

Pesma: Runnin’ Bijonse

Dr Kostas Karagiorigas kaže: On smatra da bi svoje trčanje uvek trebalo da uskladimo sa ritmom pesme. Ova ima 140 BMP (bajta po minuti) koji su odlični za skakanje u mestu ili trčanje na traci. Takođe, njene reči stvaraju dobru sliku i tako daju mentalnu motivaciju. 

Što znači: Reči konstantno ponavljaju da svet trči. Pa šta ćemo mi onda da radimo? Da trčimooo. 

Ako želite zamenu: Run, Future Islands 140 BMP.

Zagrevanje

Pesma: Just Like Fire, Pink 

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Doktor misli da su bitovi jedna od bitnijih stvari kod odabira pesme, ali je i tekst podjednako važan jer podstiče mozak da se prebaci na želju za vežbanjem.  

Što znači: Svako dobro zagrevanje treba da počne sa istezanjem celog tela. Vrat, leđa, noge, stopala i ruke. Trudite se da svaki deo tela bude zagrejan i tako dobro pripremljen za aktivnost.

Ako želite zamenu: Fancy, Iggy Azalea & Charli XCX (95 BMP). 

Trbušnjaci

Pesma: Can’t Stop The Feeling, Džastin Timberlejk

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Vežbe za zategnut stomak ne traže neki brz ritam, već onaj koji će vam biti motiv da se konstantno podižete i spuštate. 

Što znači: Ako ne volite da radite trbušnjake, pomislite šta bi Džastin ili neki sladak dečko rekao da vas vidi. Sigurno im se ne bi svideo vaš nezategnut stomak, zato krenite na posao.

Ako želite zamenu: Adventure Of A Lifetime, Coldplay (112 BMP).

Nastavak na sledećoj strani...

Bolja kondicija

Pesma: That’s what I like, Bruno Mars 

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Doktor kaže da ova pesma daje strašnu motivaciju jer ima 134 BPM koji vas naprosto celog obuzimaju i ne daju da se smirite.

Što znači: Brža pesma, bolja spremnost, bolje telo. I da, toliko ćete biti obuzeti time kako slatki Bruno tretira dame sa šampanjcem na ledu da ćete zaboraviti da zapravo trošite kalorije. 

Ako želite zamenu: Probajte Break free, Arijana Grande (130 BPM).

Istezanje

Pesma: Hand Clap, Fitz and The Tantrums

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Kaže da će naglašen zvuk basa i udaranje bita u kombinaciji sa tapšanjem tražiti od vas još, još i samo joooš. 

Što znači: Osetićete kao da su pored vas slatki sportisti ili navijači zbog kojih nećete moći da se ne pokrenete, a onda i da stanete. 

Ako želite zamenu: Probajte Ex’s & Oh’s, Eli King (140 BPM).

Kardio trening

Pesma: This Is What You Came For, Kelvin Haris i Rijana

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Vaša memorija određuje koliko ćete imati volje da trenirate, zato izaberite pesmu koja će vas podsetiti koliko trening može da bude zabavan. 

Što znači: Kratko objašnjenje! Intervalni treninzi nisu laki, zato kolena visoko. Ne, još više od toga! Guza se ne diže sama, zato sluške u uši i zapnite što više možete. 

Ako želite zamenu:Feel Invicible, Skillet (126 BPM).

Višak kilograma

Pesma: To good, Drejk i Rijana

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Trik je da postoji neprekidan bit sa ne mnogo brzim tempom. Ovaj način da se izgube kilogrami je veoma popularan kod profesionalnih trenera jer vam stalan i stabilan ritam ne daju da posustanete dok bit udara tempo. 

Što znači: Ritam uz koji trenirate svakako treba da bude usklađen sa građom vašeg tela. Ako vam je ovaj tempo prejak, odaberite malo slabiji koji će vam prijati, ali opet biti dovoljno jak da vežbanje ima rezultate. Zato nemojte da preterate sa sporim ritmom jer kilogrami se ne tope uz uspavanke. ;) 

Ako želite zamenu: There’s Nothing Holdin Me Back, Šoun Mendes (122 BPM).

Istezanje

Pesma: Scars To Your Beautiful, Alesija Kara

Dr Kostas Karagiorigas kaže: Ako niste znali, istezanje je vrlo bitno, kako pre, tako i posle treninga. Zato su lagane pesme odlične da se vaš puls primiri i dovede u normalu. Alesijin glas stvara osećaj opuštenosti, tako da ćete potpuno zaboraviti koliko ste umorni. 

Što znači: Posle napornog treninga srce vam se polako smiruje, a ova pesma će vas podsetiti da ste konačno uspeli da sprovedete svoj plan u delo.

Ako želite zamenu: Whater Under The Bridge, Adel (95 BPM).

Tekst: Teodora Bogdanović

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader