Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Doktori otkrili: Zbog čega spavanje nakon treninga nije dobro?

Autor tvelickovic
Autor tvelickovic

Verovatno niste ni slutile koliko zapravo odlazak na spavanje nakon vežbanja utiče na zdravlje...

Performansi vaših treninga mogu biti ometeni čak i od onih faktora koje ste u početku smatrali beznačajnim.

Ogroman uticaj na brzinu uklanjanja viška kilograma ima ne samo hrana, već i san. Bez obzira da li radite jogu, pilates ili akva aerobik, doktori ne preporučuju spavanje dva sata nakon treninga.

Razlog je jednostavan: tokom vežbanja metabolizam se ubrzava, kao i proces sagorevanja kalorija, a san samo usporava ovaj proces. Osim toga, ako idete u krevet odmah nakon treninga, možete ugroziti kardiovaskularni sistem.

Da spavanje ne bi izazvalo poremećaj srčanog ritma, telu je potreban postepeni prelaz u stanje mirovanja - a to mora potrajati nekoliko sati.

Povezane vesti

Dakle, posle napornog treninga doktori savetuju da odmorite organizam, a tek posle nekoliko sati odete na spavanje.

Povezane vesti

Izvor: Ženskimagazin.rs

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader