Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Kako smanjiti struk kod kuće bez teških dijeta?

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Tanak struk smatra se važnim elementom ženske lepote i atraktivnosti.

Izvor: Shutterstock

Nažalost, ne može se svaka predstavnica nežnijeg pola pohvaliti skladnom težinom i zavidnim oblinama tela. Stoga, pitanje kako smanjiti struk i ukloniti bočni višak i stomak, nikada ne gubi na važnosti. Tačno, nije mnogo žena koje mogu priuštiti kozmetičke procedure, a svako ima priliku da započne sa fitnesom. Zato su mnogi zainteresovani za kućne savete za oblikovanje tela.

To znači da morate da promenite ishranu i uključite se u redovno sprovođenje određenih fizičkih vežbi. Kozmetički tretmani takođe daju pozitivan efekat, ali se mogu nazvati pomoćnim a ne glavnim sredstvom gubitka kilograma.

Šta utiče na telesnu masu?

Pre nego što započnete rad na transformaciji tela, morate da razumete šta izaziva nagomilavanje viška kilograma i čini neprivlačni izgled, kao i kako se nositi sa tim. Povećanju struka i pojavi viška kilograma na stranama i stomaku najčešće doprinose:

  • Sedentarni način života
  • Prekomerna i loša ishrana
  • Hormonske promene
  • Endokrine bolesti i neke bolesti štitne žlezde

Ne zanemarujte neravnotežu probavnog sistema. Ako devojka ili žena često imaju nadimanje (osim toga ima bol u gornjem ili donjem delu tela), ona nikada neće izgledati zaista vitko.

Tanak struk, delom, zavisi od tela. U tom smislu imaju sreće žene koje imaju figuru peščanog sata: čak i kada dobiju na težini, one ostaju proporcionalne silueti.

Povezane vesti

Još jedan razlog "vrećaste" figure - nepravilno držanje. Položaj leđa ukočen, nagnut, u obliku slova S dovodi do činjenice da stomak trpi, a masne naslage se aktivno sakupljaju u donjem delu i na bočnim stranama.

Kako smanjiti struk kod kuće?

Da biste poboljšali svoj izgled, čineći struk tanjim i izraženijim, što znači i privlačno, morate da razvijete nekoliko navika u ishrani i redovno izvodite određene fizičke vežbe. Složenost rada na sebi biće ključ pozitivnog rezultata u poboljšanju figure.

Pravilna ishrana

Izgladnjivati na strogoj dijeti nije neophodno. Ovo nije uravnotežena, a samim tim i zdrava ishrana. Može da vam pomogne u gubitku kilograma, ali ne čini vas zdravijim i privlačnijim. U obrocima je poželjno pridržavati se takozvanog 80% pravila. To znači da treba da ustanete od stola, sa laganim osećajem gladi. Odnosno, čovek mora prestati da jede čim se oseti lagana sitost.

Proteini su potrebni za pravilno mršavljenje, pa je izgladnjivati samo uz besmislene salate, zaista bezvredan poduhvat. Istina, proteini bi trebalo da budu „pravi“: korisne su namirnice poput avokada i oraha.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader