Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Isprobajte Burpee: Idealna vežba za sve mišićne grupe

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Posebne vežbe koje zahtevaju samo nekoliko minuta, a idealne su za trening kod kuće.

Izvor: Shutterstock

Nedostatak vremena jedan je od najčešćih razloga zašto mnogi ljudi nemaju vremena da idu u teretanu. Upravo za njih su razvijene posebne crossfit vežbe koje vam omogućavaju da efikasno vežbate sve mišićne grupe u nekoliko minuta. Sada, tokom karantina, nemate izgovor!

Danas vam otkrivamo šta podrazumeva Burpee vežba.

Šta je Burpee?

Burpee - skup vežbi, koji podrazumeva sekvencijalno izvođenje nekoliko pokreta odjednom u jednom pokretu. U klasičnoj verziji to su čučanj i skok gore ispruženim rukama.

Njihova visokokvalitetna primena omogućava 10 minuta za značajno poboljšanje celog tela, što je proporcionalno sa oko sat vremena intenzivnog treninga u teretani. Stoga je idealan za sve one koji su stalno zauzeti.

Dodatna prednost je njegova svestranost i relativna lakoća primene. Za njegovu primenu ne treba da koristite dodatnu opremu ili da imate na raspolaganju čitavu teretanu. To se lako može napraviti u maloj sobi, gde postoji mesto za ležeći položaj. Što se tiče dodatnih uređaja, oni uopšte nisu potrebni, jer je ovde glavni "alat" vaše telo.

Koje su prednosti Burpee vežbi?

Postoji više prednosti:

  • brzo jačanje mišića celog tela
  • efikasni osnovni mišić
  • sagorevanje impresivne količine kalorija u kratkom vremenskom periodu
  • sticanje povećane fleksibilnosti, snage i izdržljivosti
  • poboljšana telesna koordinacija i ravnoteža
  • značajno ubrzanje metaboličkih procesa u telu
  • poboljšanje kardiovaskularnog i respiratornog sistema

Saveti za primenu:

Da biste povećali efikasnost Burpee-a potrebno je da zapamtite sledeće preporuke:

Za početak, vežbe se mogu raditi bez skoka. Kada se naviknete na teret, možete ga dodati.
Ne možete se odmarati između svake vežbe. Svi pokreti moraju se izvoditi brzo i bez problema.
Skok treba da bude što veći. Da biste to učinili, pokušajte da gurnete svoje telo nogama što je jače moguće.

Povezane vesti

Čim Burpee postane navika, potrebno je da pređete na vežbu u što kraćem roku. Na primer, to mogu biti brzi setovi 1-2 minuta.

Tokom treninga morate pravilno disati:

  • spuštanje tela dole - udišite,
  • kretanje od poda - izdahni,
  • podizanje tela prema gore - udišite,
  • skokni gore - izdahni.

Pošto je Burpee izuzetno dinamična vežba, najbolje je da se radi ujutro.

To je sve što se može reći o ovom neverovatnom setu vežbi. U početku se može činiti prilično komplikovanim, ali s vremenom će bol u mišićima proći i postaće lakši i jednostavniji.

U videu detaljnije pogledajte kako to izgleda.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader