Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Pločice iz mašte: Sve zablude o zategnutom stomaku

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Nakon što su jednom za svagda odlučili da odbiju štetnu hranu i konačno dovedu svoje telo u red, mnogi ljudi prvo obraćaju pažnju na one vežbe koje će im pomoći da "napumpaju" mišiće.

Izvor: Shutterstock

Mnogi smatraju da je brzina kojom na stomaku počinju da nastaju dragocene „kockice“ gotovo najvažniji dokaz efikasnosti njihovog treninga. Početnici sportisti počinju da veruju u sve vrste zablude o pločicama, koje nemaju stvarnu osnovu. U nastavku ćemo govoriti o najčešćim od njih.

Ako vežbate svaki dan, pločice će se pojaviti brže

Svi početnici bi trebalo da znaju da našim mišićima treba odmor. Ako ih iznenada počnu mučiti, ne dajući dovoljno vremena za oporavak, koristi od takvog treninga gotovo da neće biti. Svi mišići će boleti, a svaka vežba će se izvoditi sa većom poteškoćom nego ranije. Zato, ukoliko želite da napravite pločice na stomaku, trebalo bi da razvijete program treninga tako da njihova učestalost ne prelazi 2 do 3 puta nedeljno.

Višestruki trbušnjaci pomoći će da pločice budu vidljivije

U stvarnosti, nema vežbi koje deluju samo na stomak i ne treniraju ostale mišiće. Da biste se brzo otarasili masnoća sa stomaka, treba obratiti pažnju na osnovne vežbe koje su usmerene na treninge svih mišićnih grupa. Zato je od izuzetnog značaja i kvalitet izvođenja određenih vežbi. Bolje je napraviti 10 ponavljanja kako bi se došlo do opipljivog peckanja u mišićima, a ne 20 ponavljanja na brz i nikakav način.

Kao rezultat, pločice bi trebalo da izgledaju isto za sve

Stomak je jedan uzdužni mišić, pa je šest kockica formirano kao rezultat prisustva vertikalnih i horizontalnih tetiva i mogu biti različiti za svaku osobu. Zbog toga je veoma važno da izvodite sve grupe vežbi, obratite pažnju na ishranu i izvodite treninge sa određenom regularnošću.

Povezane vesti

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader