Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Vežbe sa vijačom: Koliko je ovaj trening efikasan?

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Govoreći o različitim vrstama treninga, fitnes instruktori neprestano podsećaju na vežbe preskakanjem konopca za mršavljenje, nazivajući ih prilično efikasnim i jednostavnim. Razmislite da li je to tačno.

Izvor: Shutterstock

Kako vežbe sa vijačom utiču na telo?

Prema mišljenju stručnjaka, pravilno izvedeno preskakanje konopca u prilično intenzivnom ritmu može zameniti časove kardiovaskularnom opremom (bicikl za vežbanje), jer oni takođe dobro utiču na rad kardiovaskularnog i respiratornog sistema. Pored toga, takve vežbe dovode do jačanja mišićnog tonusa (posebno nogu i kukova), razvijaju fleksibilnost i poboljšavaju koordinaciju pokreta.

U slučaju sagorevanja kalorija, vežbe koje podrazumevaju preskakanje vijače nisu ništa manje efikasne. Prema naučnicima, u toku jednog takvog 15-minutnog treninga, možete se osloboditi oko 200 kalorija (na osnovu pretpostavke da će se raditi oko 100 skokova u minuti). Stoga će za samo dve nedelje od početka ovakvih časova biti moguće primetiti prijatne promene struka, bokova i drugih problematičnih područja.

Kako preskakati vijaču?

Preskakanje konopca jedna je od najjednostavnijih aktivnosti sa kojom se gotovo svako od nas može nositi. Međutim, najvernijom opcijom smatra se kada se tokom takvih vežbi telo drži što je više moguće ravnim, ruke su pritisnute na struk laktovima (ili barem što je bliže moguće), a sam skok se izvodi zbog rada nogu, zglobova i podlaktica. Možda će u početku biti teško sve to raditi istovremeno, ali vremenom ćete se sigurno snalaziti.

Kako treba da izgleda trening?

S obzirom na to da se radi o tako elementarnom predmetu kao što je konopac, mnogi radije ne žele da idu u teretanu zbog toga, već da to rade sami, kod kuće. Takvo rešenje je sasvim razumno ako se redovno sprovodi i ima promišljenu šemu.

Ako apsolutno nemate vremena za fizičke vežbe, za početak možete svakodnevno preskakati sa 10-15 minuta skakanja. Čak i tako mali trening će imati svoje rezultate. Međutim, da biste postigli značajnije pokazatelje, bolje je ozbiljno shvatiti sportske aktivnosti i uključiti zagrevanje u svoj program treninga (ovo uključuje: okretanje glave, ruku, čučnjeve itd.), Vežbe istezanja, jačanje mišića ili bilo koje druge problematične oblasti.

Povezane vesti

Redovni treninzi pomoću vijače za preskakanje biće odlična zamena za jutarnje trčanje, a pored svega ostalog, omogućiće vam da podignete raspoloženje i steknete hrabrost.

Stoga, odgovarajući na pitanje o tome da li je zaista korisno vežbati preskakanje vijače, možete odgovoriti sa pouzdanjem - da. Ako iz nekog razloga nemate vremena da uradite nešto složenije ili jednostavno ne želite da posetite fitnes centar, kupite sebi vijaču za preskakanje, i to će vam istovremeno omogućiti aktivno sagorevanje masti i puno zabave.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader