Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Kako da izaberete pravu vrstu treninga za sebe?

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

U zavisnosti od ciljeva koje želite da postignete, izaberite pravi trening za sebe koji će vam stvarati sve veću ambiciju.

Izvor: Shutterstock

Danas postoji ogroman broj programa treninga koji pomažu poboljšanju zdravlja i stvaranju vitke figure. Sastavili smo vodič za moderne sportove, među kojima možete odabrati opciju koja vam odgovara.

Formirajući vaše željene ciljeve, važno je odrediti cilj. One devojke koji žele da zadrže ženstvenost i gracioznost, neće raditi vežbe snage na simulatorima sa velikim težinama, a one koje žele da steknu mišićnu masu, biće razočarani rezultatom kardio treninga. Pre nego što počnete, jasno precizirajte šta želite da dobijete od treninga. Ovaj vodič će vam pomoći da odaberete sport koji odgovara vašim potrebama.

Kojim sportom se bavi devojka koja želi da smrša?

Gubitak kilograma pokazuje prvenstveno kardio trening, koji je poznat po svom efektu sagorevanja masti. Ovo su tri najbolja sporta za garantovani gubitak kilograma:

1. Trčanje

Trčanje pruža intenzivno kardio opterećenje, koje će, ako sledite adekvatnu ishranu, dovesti do gubitka kilograma. U toploj sezoni možete trčati na ulici, a zimi možete koristiti spravu koja srećom, postoji u bilo kojoj teretani. Trčanje takođe povećava izdržljivost, ubrzava metabolizam i poboljšava rad mozga. Ipak, ne preporučuje se onima koji imaju problema sa zglobovima i kičmom.

2. Aerobik

Vežbe na step platformi idealne su za žene, jer toniraju bokove, noge i zadnjicu, a upravo ove zone najčešće izazivaju najviše anksioznosti. Stepen aerobika sagoreva i do 800 kalorija na sat. Za trening će vam trebati patike sa dobrim đonom za smanjenje stresa na zglobovima kolena.

3. Biciklizam

Ova aktivna vrsta treninga sagoreva od 600 do 1000 kalorija na sat. Biciklizam jača kardiovaskularni sistem, povećava izdržljivost i poboljšava raspoloženje. Možete to raditi u prirodi ili kod kuće na biciklu. Uključite muziku koja vam prija kako bi zaista uživali u tome.

Kojim sportom se baviti nakon porođaja?

Odabir sportskog opterećenja za dojilje je odgovoran i težak zadatak. Kada možete početi sa treningom posle porođaja, to se određuje pojedinačno. Obavezno se savetujte sa lekarom pre nego što počnete da se bavite sportom. Po pravilu, fizička aktivnost je dozvoljena najranije 1,5 do 2 meseca nakon otpusta iz bolnice.

Trening za ženu koja je nedavno postala majka, trebalo bi da se sastoji od glatkih pokreta. Intenzivne vežbe sa presovanjem, dizanje tegova, trčanje i vežbe na biciklu, kao i timske igre su kontra produktivni. Pa, kojim se sportom možete baviti nakon porođaja?

1. Plivanje

Apsolutni favorit novopečenih mama je plivanje. Jača sve mišićne grupe, doprinosi gubljenju suvišnih kilograma i siguran je čak i tokom trudnoće. Plivanje ne opterećuje kičmu i zglobove i smanjuje pojavu narandžine kore.

2. Hodanje

Hodanje se može obaviti bilo gde, što je idealno za majke, jer šetnja sa detetom može biti kombinovana sa fizičkim aktivnostima. Postepeno, iz dana u dan, povećavajte trajanje šetnje, a danas postoji mnogo aplikacija koje vam na telefonu mogu pokazati koliko kilometara ste prešli.

3. Pilates

Glatki i odmereni sport koji jača mišiće, pomažući vraćanju telesnog tonusa. Pored toga, pilates vas uči kako da dišete pravilno, umiruje i oslobađa od stresa. Možete raditi u teretani ili kod kuće uz video časove.

Kojim sportom se bavi devojka koja želi da izgradi mišiće?

Devojke su odavno razgraničivale stereotip o „slabom polju“ i često biraju trening snage. Za lepu figuru, za neke nije dovoljno samo mršavljenje, potreban vam je i prelepi reljef mišića. Odgovaramo na pitanje kojim sportom je potrebno da se bavi devojka da bi stekla tonirane mišiće.

1. Trening u teretani

Treninzi u teretani za masovno povećanje preporučuje se da se izvodi pod vođstvom personalnog trenera. To će smanjiti verovatnoću povreda i pomoći vam da brži rezultat dobijete. Iskusni trener će odabrati odgovarajući intenzitet opterećenja i podstaknuti vam motivaciju.

2. Ples

Nemojte se iznenaditi što smo u ovu kolekciju uvrstili i plesove. Neke vrste stilova plesa daju ne samo kardio opterećenje, već i snagu koja pomaže jačanju mišića. Posebno u tom pogledu, ples sa elementima akrobacije je efikasan, a za one devojke koje žele zavodljivu zadnjicu, tverkovanje će tome pomoći.

Zdrav način života uključuje ne samo sport, već i pravilnu ishranu. U kombinaciji sa pravilnom ishranom, željeni rezultati su neminovni.

Povezane vesti

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader