Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fitnes

Šta je Akva Fitnes i koja je korist ove vrste treninga?

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Želja za lepom figurom i dobrim zdravljem čini da čovek neprestano smišlja nešto novo i zanimljivo kada je reč o treningu.

Izvor: Shutterstock

Umesto svakodnevnog treninga u teretani, postoji puno alternativnih aktivnosti koje se savršeno mogu nositi sa zadatkom prilagođavanja figure, dajući joj lep izgled, oslobođanje viška kilograma i još mnogo toga.

Da li biste probale Akva Fitnes? Ovo je relativno nova vrsta fitnesa koja se održava u bazenu i uključuje izvođenje različitih vežbi, mada pod vodom. Ima puno prednosti i preporučuje se za gotovo svaku starosnu kategoriju.

Šta je Akva Fitnes?

Časovi ove vrste fitnes obično se odvijaju uz muziku. Grupa ljudi je u vodi, dok trener stoji na podu, blizu ivice bazena. On pokazuje razne vežbe koje je potrebno ponoviti.

Postoji velika razlika između jednostavne gimnastike i vode, jer pod vodom čovek može da uradi ono što u normalnim uslovima neće uspeti. To je zbog činjenice da u teretani (na primer), gravitacija deluje na nju, dok je u vodi sila gravitacije mnogo manja.

Kao rezultat takvog neobičnog stanja, možete da radite vežbe istezanja u vodi, vežbe za jačanje mišića, savijanja i slično. Činjenica je da voda stalno deluje na celoj površini kože i sprečava da mlečna kiselina stagnira u mišićima, zbog čega mi zapravo osećamo bol.

Jedan trening traje oko 45-60 minuta i može sagoreti do 500-700 kcal. Slažete se, ovo je puno. Može se uporediti sa tri vežbe u teretani.

Koje su vrste Akva Fitnesa?

Akva Fitnes je jedna od vrsta akva-aerobika, koja takođe uključuje takve vrste aktivnosti kao što su akva joga, akvapilati, akva fitnes, akva press i mnoge druge.
Može se podeliti u tri vrste, u skladu sa nivoom vode u bazenu. Dakle, može biti plitko - kada voda dosegne kukove. Čak i oni koji ne umeju da plivaju mogu raditi takvu vrstu fitnesa. Ima za cilj da ojača noge i zadnjicu.

Prosečan nivo vode - dostiže grudi - pomaže da se savršeno uhvatite u koštac sa zatezanjem kože (onim koji je direktno pod vodom) i gubitkom težine.
I, najefikasniji, najdublji nivo - noge ne dodiruju dno. U ovom položaju čovek je potpuno uronjen u vodu, zbog čega se rade sve mišićne grupe i maksimalno blagotvorno deluje voda na organizam.

Naravno, vežbe u poslednjem slučaju su najteže, ali sigurno neće proći bez rezultata. Pored toga, celo telo će moći značajno da poboljša svoje zdravlje, jer voda ima veoma dobar uticaj na ljude, čak i jednostavnim plivanjem.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader