Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hrana

Posle dijete: Koje navike moramo da usvojimo ako želimo da održimo kilažu?

Autor tvelickovic
Autor tvelickovic

Ne bacajte dugotrajan trud "u vodu".

Konačno ste uspeli da smršate i svoju figuru dovedete do željene kilaže, ali vam nikako ne polazi za rukom da tako i ostane? Mislite da nekoliko obroka i nekvalitetne hrane ne može povratiti nekoliko kilograma za koje ste se silno trudile da ih se otarasite.

Svi znaju da je početak najteži, pa zašto vam jednostavno kada završite sa dijetom, ne padne na pamet koliko vam je žao da sada sve batalite? Ko je rekao da dijeta služi samo za trenutan period i da vam je manjak kilograma potreban samo da bi izgledali zavodljivo na važnom događaju? Stop.

Dijeta vam može pomoći da zapravo potpuno promenite svoje navike i stil života. Ovde ne govorimo o tome da treba da se oslanjate na jednu jabuku i kuvano jaje za čitav dan, već da usvojite osnovne navike koje će vam pomoći da zadržite željenu kilažu. Malo po malo, vaša navika će postati svakodnevnica i rutina.

1. Doručak svako jutro

Obrok o kojem se i danas mnogo polemiše. Dok mnogi tvrde da je ovo najvažniji obrok u toku dana, drugi koji nemaju običaj da doručkuju svako jutro, misle da ne štete sebi i da ne gube mnogo. Tačno je da nam ubrzan tempo života ponekad stvara nemogućnost postizanja pripreme ovog obroka, ali među takvima ima i onih koji kažu da jednostavno nisu gladni. To svakako nije dobro. Ukoliko kafu zamenite svako jutro doručkom, videćete razliku i uočićete kroz samo nekoliko dana da jednostavno ne možete da izađete iz kuće a da ne "prezalogajite" nešto. Možete doručkovati ovsene pahuljice sa nekim suvim voćem i jogurtom, ili napraviti sebi smootie koji će vas pripremiti za dan, a to može da potraje svega 10 do 15 minuta. Himalajska so je znatno zdravija od obične, pa samim tim uvedite nju u svoju ishranu. Doručak je od izuzetne važnosti, jer daje energiju, a hrana utiče i na sposobnost mozga zbog čega ćete biti znatno spremniji za sve poslovne poduhvate i izazove.

2. Voda pre jela

Istraživanja pokazuju da ukoliko pijete vodu pre jela možete sebe sprečiti od prejedanja tokom obroka. Dovoljno je samo 3  dana kako bi formirali ovu sjajnu naviku koja će vam pomoći da održite vašu težinu. Već znate da je preporuka stručnjaka unos dve litre vode i više. Koliko je voda bitna za zdravlje, isto toliko utiče i na kožu, lepotu i raspoloženje. Neka vam bokal vode uvek bude na stolu kao podsetnik.

Ostatak teksta pročitajte na sledećoj strani...

3. Dovoljno sna

Istraživanja pokazuju da neodgovarajući san može dovesti do povećanja težine. Većini ljudi potrebno je oko osam sati sna noću, ali postoji velika varijabilnost - nekim ljudima je potrebno  više, a nekima manje. Bićete sigurni da dovoljno spavate ako se probudite i osećate se svežim i spremnim za izlazak, umesto da se trgnete i prepadnete nakon buđenja, i uz to da se još osećate i tromo. Ukoliko ne spavate dovoljno to može uticati na vašu ishranu i vašu želju za održavanjem kilograma. Istraživanje iz 2012. godine pokazalo je da osobe koje se nisu dovoljno naspavale, pokazuju više aktivnosti u središtu nagrađivanja mozga kada gledaju slike nezdrave hrane i zainteresovani su za ove namirnice, od onih koji su dobro odmarali tokom noći. Istraživanje objavljeno u 2013. godini otkrilo je da su osobe koje su provele pet noći u laboratoriji za spavanje spavale samo pet sati noći, dobile gotovo dva kilograma (2,9 kg) tokom dvonedeljnog perioda jer su se prejeli.

Izvor: Cosmopolitan.rs

Povezane vesti

Povezane vesti

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader