Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hrana

Kako da ne uzimate grickalice 362 puta dok ste u izolaciji?

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Ako ste jedni od million koji rade od kuće zbog virusa, sigurno vam je poznato o čemu pričamo…

Izvor: Shutterstock

Verujemo da je jednolična dnevna rutina u toku izolacije pustila dosadu na velika vrata, što se sigurno odražava i na količinu hrane koju unosite u toku dana. Zato što znamo da bespotrebno grickanje nije ono što vam je sada potrebno, delimo sa vama savete svetskih stručnjaka, kako da prebrodite ovu krizu.

1. Svesnost i umerenost

Iako smo se svesno odrekli izlazaka u javnost i viđanja sa prijateljima, istina je da naš mozak tu informaciju shvata kao neku vrstu zabrane. Zbog toga, naš um smatra da smo zaslužili nekakvu nagradu ili satisfakciju, a neretko je traži u hrani. Međutim, nutricionisti savetuju da svaki svoj unos namirnica osvestite kako bi vam bilo jasno šta unosite u organizam i kako biste izbegli bespotrebno pretrpavanje grickalicama koje pomažu samo u pravljenju celulita.

2. Ne pravite zalihe pogrešne hrane

Ako već kupujete hranu za dane karantina, fokusirajte se da to budu zdrave namirnice koje će vas zaista zasititi. Fokusirajte se na složene ugljene hidrate kao što su integralne žitarice, povrće, mahunarke, integralni pirinač, kinoa, jabuke, banane i bobičasto voće, jer ćete kroz njih telu dati dovoljno energije da se oseća sito veći deo dana.

3. Grickalice koje sadrže triptofran

Ne brinite se, nismo ni mi znali šta je triptofran, ali prema nutricionistima, to je esencijalna aminokiselina koja će pomoći telu da napravi protein i hemikalije koje signaliziraju mozgu, a koje se pretvaraju u serotonin koji će kontrolisati raspoloženje i pomoći vam pri boljem snu. Hrana koja sadrži aminokiseline jesu banane, losos, orašasti plodovi, semenke i jaja, a ćurka je takođe odličan izvor seratonina koji vam može pomoći u stabilizaciji vašeg raspoloženja.

4. Isprobajte zdrave recepte

Istina je da ako jedete pravu hranu, tada apsolutno nemate potrebu za užinom. Iskoristite slobodno vreme kao priliku da eksperimentišete u kuhinji i konačno probate sve one recepte za koje niste imali vremena. Naravno, u zdravoj varijanti!

5. Vode, vode, vode

Jedan od poznatijih triova da sprečite potrebu za grickanjem jeste veliki unos vode ili biljnih čajeva, jer nakon konzumiranja tečnosti naš stomak se puni. Izaberite čaj od koprive, kukuruzne svile ili peršuna, koji će dodatno pomoći u razgradnji celulita.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader