Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hrana

Kako da ne odolite slatkoj hrani?

Autor Ženski magazin
Autor Ženski magazin

Otkrivamo vam male ali vredne trikove.

Izvor: Shutterstock

Svesni smo manje ili više uticaja koji šećer ima na naš organizam.

Ukoliko se radi o manjim količinama on može da nam popravi raspoloženje i učini da se osećamo zadovoljno, međutim učinak šećera u većim količinama je poražavajući. Čokolade, bombone, keks, lizalice i drugi slatkiši koje obožavamo ne samo da dovode do gojaznosti, lošeg stanja sa našim zubima, kosom, kožom, noktima, već i veoma zavisno deluju na naš mozak, piše Ženskimagazin.rs.

Čak i kada znamo to sve, postavlja se pitanje - šta uraditi kako bismo se odupreli uspešno želji da nešto slatko pojedemo?

Postoje mali trikovi koje vam danas okrivamo, u želji da sačuvate vaše zdravlje i lep izgled.

Pokušajte da izbegavate unos šećera u tečnom obliku

Ovo se pre svega odnosi na gazirane sokove i one koji u sebi sadrže veće količine šećera. Često konzumiranje ove vrste napitaka u velikoj meri dovodi do dijabetesa (tip 2) i problema sa gojaznošću. Kada ste žedni, obična voda je najbolje rešenje.

Eliminišite skrivene šećere u svom okruženju

Ukoliko za doručak jedete žitarice, obratite pažnju na količinu šećera koja se nalazi u istima. Voćni jogurti su takođe izvor skrivenih šećera. Fokusirajte se umesto toga na viši procenat proteina i ugljenih hidrata.

Češće upotrebljavajte cimet

Umesto običnog šećera odaberite cimet. Možda će vam šećer prvobitno nedostajati ali je cimet daleko zdravija varijanta koju možete odabrati.

Ako čeznete za slatkišima, posegnite za četkicom za zube i pastom

Neverovatno je kolika promena će uslediti kada operete zube. Svežina u usnoj duplji, kao da šalje implus mozgu da odustane od potražnje za šećerom. Ako nemate pribor za pranje zuba pri ruci dovoljna će biti i žvakaća guma bez šećera.

Napravite sami osvežavajući napitak

Ako vam se ne pije obična voda, tu su uvek citrusi koji vam mogu utoliti žeđ i udaljiti vas od potrebe za šećerom. Limun, grejpfrut, pomorandža ili mandarina - izbor je na vama.

Odaberite prirodne začine

Kada želite da zasladite neko jelo posegnite za medom umesto šećera.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader