Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdravlje

Pobedite nesanicu uz ove 4 večernje aktivnosti

Autor sofistankovic
Autor sofistankovic

Garantujemo da ćete zaspati kao beba!

Pokušali ste sve kako biste pobedili nesanicu i napokon lepo prespavali noć, no ništa vam nije pomoglo? Nedovoljno sna negativno utiče na naše zdravlje, zato je potrebno pronaći odgovarajuće sredstvo koje će nam pomoći da na kraju dana lako utonemo u san. Evo nekoliko aktivnosti koje će vam pomoći da lakše utonete u san.

Trčanje

Kada ste pod stresom ili se osećate preplavljeni negativnim emocijama, lagano trčanje može vam pomoći da očistite um i da se potpuno opustite. Možete trčati i samo 20 minuta. To će biti dovoljno da vas umori, a neće vas iscrpeti.

Povezane vesti

Šetnja

Ako trčanje nije za vas, možda biste trebali razmisliti o večernjoj šetnji, odmah nakon večere. Srce vam neće raditi istom brzinom kao kada trčite, ali će vam krv strujati i brže ćete svariti večeru.

Joga

Određene vrste joge mogu biti jako opuštajuće. Možete, naravno, ići na časove joge, ali pokušajte se jednostavno spustiti na pod, upaliti nekoliko sveća i uživati u trenutku. Ako niste sigurni odakle da krenete, na internetu pronađite poze joge za početnike i vežbajte.

Povezane vesti

Dizanje tegova

Podizanje tegova jedna je od onih vežbi koje početnicima deluju zastrašujuće. No ovu aktivnost može zaista praktikovati svako i prilagoditi je svojim sposobnostima. Ne garantujemo da nećete osećati posledice dizanja tegova u svojim mišićima, ali barem ćete se potpuno naspavati.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader