Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdravlje

Za ublažavanje bola: Ishrana namenjena za period PMS-a

Autor Mycupoftea
Autor Mycupoftea

Otkrivamo vam kako da sprečite osećaj povećane potrebe za hranom.

Izvor: Shutterstock

PMS - Period kada smo mi žene osetljivije, menja nam se raspoloženje, osećamo veću potrebu za hranom, naročito za slatkišima… Ti dani su definitivno period koji bismo preležale u toplom krevetu uz novu sezonu omiljene serije, piše Mycupoftea.rs. Slažete li se sa nama?

Povećana potreba za slatkišima.

Kako je sprečiti, da li je to moguće? Kako se odreći čokolade sa keksom, kako nam nije žao da je ostavimo da bude usamljena u frižideru? Slatkiši i grickanje bilo čega što nam se nađe pri ruci jeste stvar koju želimo da izbegnemo, naročito u onim danima. Dakle, naš cilj jeste da jedemo šećer, ali onaj koji je koristan za naše zdravlje, koji se nalazi u raznim namirnicama.

Prvi korak jeste da priznamo sami sebi da preterujemo sa unosom slatkiša, naročito čokolade, drugi korak je da želite da prestanete to da radite. Imamo predloge za vas kako da smirite nagone za  raznim kaloričnim slatkišima:

Krenućemo sa možda i najzdravijim izborom : sveže voće i povrće. Jabuke, kruške, ananas, banane. Vitamin B6 koji se nalazi u banani reguliše nivo glukoze u krvi koja utiče na naše raspoloženje. Odaberite zdraviju opciju šećera.

Napravite kuglice od banana prosto i jednostavno. Sve što vam je potrebno jesu dve banane, bez dodavanja šećera. Izgnječite ih viljuškom, napravite kuglice, ostavite ih u frižideru nekoliko sati da se stegnu. Primamljivo, zdravo i ukusno, zar ne?

Suvo grožđe: Istina da na oko ne izgleda spektakularno, ali veoma je zdravo.

Suve smokve: Bilo da su sveže ili suve, veoma su korisne za naše zdravlje, jer su pune vitamina! Suve smokve  su dovoljno slatke, hranljive, bogate antioksidantima i fitonutrijentima.

Orasi:  Bogati su proteinima i nezasićenim zdravim mastima. Ko im još može odoleti? Mi ne!

Crna čokolada: Crna čokolada, ona koja nema dodate masti i šećer može biti veoma zdrava, samo, naravno, ne bi trebalo preterivati sa njom.

Mix pistaća, oraha i crne čokolade. Ukusno je - uverićete se u to čim budete probali!

Žitarice i mleko: Njih možete zasladiti uz malo meda ili cimeta!

Uz vitamine ćete lakše prebroditi nedelju PMS-a. Unosite kalcijum i magnezijum koji će vas umiriti i može pomoći u smanjenju grčeva. Unosite gvožđe. Zašto je ono važno? Zbog gubitka krvi tokom menstrualnog ciklusa, osećamo se slabije, čak i anemično, ako nam je unos gvožđa prenizak. Kako biste održali enegiju tokom celog meseca vodite rašuna da unosite dovoljno gvožđa. Vidite da nije teško odreći se čokolade i nezdravih slatkiša. Uvedite jednostavne i zdrave promene u vašu ishranu.

Nemojte biti mrzovoljne, naprotiv. Na PMS gledajte kao na nešto pozitivno, kao na dokaz da ste zdravi, jer redovan ciklus je dokaz da je sve u redu sa vama. Uprkos bolovima, potrudite se da održite lepo raspoloženje i svoje telo nagradite zdravom hranom i kvalitetnim odmorom.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader