Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Cosmo teme

10 trikova zbog kojih ćete uvek bitu u top formi!

Autor Milica Gudžulić
Autor Milica Gudžulić

Za održavanje idealne težine nisu potrebne nikakve rigorozne dijete, koliko samo treba da jedete na vreme, raznovrsno, i zdravo.

Skidajte višak masnoće iz supa ili sosova kockama leda

Magija ili nauka, kako god gledali na ovaj fenomen, uopšte nije važno. Samo treba da znate da ako stavite kocku leda u supu ona će upiti mast.

Jedite iz manjih tanjira crvene boje

U Italiji je prošle godine sprovedeno istraživanje tako što je 130 ljudi jelo iz crvenih i plavih tanjira, i onoazalo da je manje pojedeno iz crvenih tanjira. Da li je to zato što smo svi navikli da je crvena boja uzbune niko nije najsigurniji, ali svakako ukoliko servirate manje - manje ćete imati na umu da treba da pojedete.

Žvaćite žvake, pijte kiselu vodu

Znate one momente kada vam je dosadno, pa ste od jednom gladni? Zapravo niste gladni, ali naprosto morate nešto da grickate, pa vam možda to otvori apetit, i onda naravno uzmete da jedete? Probajte u takvim situacijama da malo oslabite svoja čula mirisa i ukusa. Žvakanjem žvake tačno možete uvideti da li ste gladni, ili vam je samo naleteo period nervoze ili dosade.

Takođe, ako tako mislite da ste gladni, velika je verovatnoća da ste zapravo žedni. U tom slučaju trebalo bi da popijete malo kisele vode, i bićete super.

Jedite raznoliko

Ne morate biti strogi prema sebi. Englesko istraživanje pokazuje kako su tokom perioda od četiri meseca žene koje su vodile striktnu dijetu (650 kalorija, ili 50 grama ugljenih hidrata i neograničen unos proteina) dva puta nedeljno sa ne više od 2000 kalorija ostalim danima (pet dana) izgubile više kilograma nego one kojima je dato za zadatak da unose 1500 kalorija dnevno.

Svakako, danima kada niste na dijeti nisu dani kada možete ,,varati'' i jesti baš bilo šta.

Četvrtina obroka bi trebalo da je povrće

Manje kalorija unosite, a zdravo se hranite, zar to nije cilj?

Sirće

Sirće može ubrzati vaš metabolizam. To ne znači da ga treba piti u nekim neprirodnim količinama, samo ga jednostavno dodajte jelu, i neka samo počne da deluje, a da vi to i ne primećujete.

Jedite hranu pastelnih boja

Put ka mršavljenju popločan je divnim bojama. Plodovi mora, belance, visoko proteinski jogurti (poput grčkih), žurk au tanjiru!

Jaje za doručak

Naučnici nisu sigurni zašto, ali činjenica je da oni koji inače jedu jaja za doručak gube više kilograma nego oni koji to nikada ne rade.

Inače, dva jajeta nedeljno su sasvim dovoljna za jedan zdrav organizam.

Ne pretrpavajte salate

Sve što važi za jedan skladan autfit, važi i za jednu dobru salatu. Kada preterate - vidi se, i nije lepo. Jedan dresing po salati je sasvim dovoljan.

Na eks!

U tekili na primer postoji jedan vrsta šećera od biljke agave, koja kada se spremi i konzumira na eks, pospešuje varenje, i time reguliše težinu konzumenta. Naravno, ne u preteranim količinama. 

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader