Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Cosmo teme

5 stvari koje će u ovim trenucima učiniti da se osećate bolje

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Istina je da situacija nije naivna, i da pandemija korona virusa pored svega može da izazove anksiozne napade. Evo nekoliko saveta kako da prevaziđete slične situacije.

Izvor: Shutterstock

U ovim trenucima, ceo svet se oseća haotično. Teško je usesrediti se na bilo šta - posao, obaveze, pa čak i omiljene serije, sve dok telefon neprestano vibrira od notifikacija i poruka zabrinutih poznanika. Znamo da dani u izolaciji mogu biti jako stresni i zbog toga smo konsultovali stručnjake koji su nam dali savete kako da budemo smireni, zdravi i produktivni u danima koji nam slede.

KOMUNICIRAJTE SA DRAGIM LJUDIMA

Usamljenost može imati stvaran uticaj na vaše mentalno zdravlje. “Važno je ostati na vezi sa porodicom, prijateljima i saradnicima, što pomaže u sprečavanju usamljenosti i smanjenju anksioznosti”, preporučuje američka psihološkinja Dr Shelley Sommerfeldt. Srećom, tehnologija nam je pomogla da budemo u vezi sa svima, pa to iskoristite da se čujete sa ljudima koje stalno odlažete. Proverite da li su svi u redu i podelite sa njima pozitivnu energiju.

SUOČITE SE SAMI SA SOBOM

Zanimljivo je da stalno kukamo kako nemamo dovoljno vremena za sebe, ali evo u ovim danima imamo ga i previše, te to iskoristite da usrećite sebe. Uživajte u stvarima za koje nije bilo trenutaka. Raščistite ormar i bacite suvišne stvari. Budite se uz najukusniji doručak i kafu bez žurbe. Slušajte omiljenu muziku. Pišite dnevnik ili odredite lične ciljeve za budući period. Iskoristite ovo vreme da radite na sebi, jer će uskoro doći trenuci kada će to da se isplati.

Povezane vesti

U OVOME NISTE SAMI

Bitno je da shvatite ozbiljnost situacije, ali zaboravite na egoizam i stalno kukanje. Cela zemaljska kugla je trenutno u istom problemu i u ovakvim trenucima je najbolje da razmislite koji je delotvorniji način da date svoj doprinos.

KEEP CALM

Meditacija, pozitivne misli i vežbanje mogu olakšati vašu anksioznost. Nekoliko minuta svaki dan posvetite režimu opuštanja – nađite neki joga tutorijal ili preuzmite aplikacije za meditaciju. Probajte da uživate u zdravoj hrani i kvalitetnom snu, jer preuzimanje kontrole nad zdravlje, u ovim trenucima je korisno za vas.

BUDITE KREATIVNI

Psiholog Dominique Samuels preporučuje pronalaženje kreativnih stvari koje ćete raditi sa vašim prijateljima dok ste fizički odvojeni. Možete da pijete kafu preko Face Time-a, pravite večeru ili pak gledate seriju. Ako ste ljubitelj vežbanja, nije loše da budete zajedno na mreži kao međusobna motivacija.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader