Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Cosmo teme

Kada osećaj zahvalnosti zakaže: 6 načina da pobedite misli koje vas muče

Autor Cosmopolitan.rs
Autor Cosmopolitan.rs

Ako ne želite da doživite burn out, bolje je da povedete računa o tome kako se osećate već sada.

Izvor: Shutterstock

Sigurni smo da je bilo momenata u životu kada ste se osetili da jednostavno ne možete više - kada vam je svega bilo preko glave i niste videli izlaz iz toga, već ste samo osećali pritisak sa svih strana koji se samo pojačavao.

Kada pomislite na to da da ste ipak zdravi i imate posao, dok mnogo ljudi na svetu nema tu, vašu sreću, osetićete zahvalnost. Međutim, ni zahvalnost koju osećate i blagostanje nekad nisu dovoljni da se određeni teret skloni iz vaših misli i da se osećate slobodno i poletno.

Moguće je da upravljate time kako se osećate, a za to je potrebno da "podesite" sopstveni mindset.

Reč je o nečemu ne baš jednostavnom, posebno kada stvari oko vas izmiču kontroli, kao što je to, na primer, bio slučaj kada je uveden karantin  i kada su svi vaši planovi i planovi svih drugih ljudi prinudno stavljeni na čekanje.

Srećom, sami poznajete sebe i u stanju dobrog raspoloženja i skladnih misli, kao i u stanju kada to niste. Probajte da sami racionalizujete to što osećate, onda kada osetite da "sve u vama" kreće nizbrdo.

Probajte da primenite bar neku od ovih 6 mantri za promenu mindseta.

1. "Ne mogu više da čekam da se ovo promeni!", probajte da zamenite sa "Kad sve ovo bude gotovo, evo šta ću znati da cenim.."

Na ovaj način iz mračne situacije pronalazite svetlo, koje uvek postoji, samo ga treba pronaći. To preobražava i preusmerava vašu energiju i fokusirani ste na pozitivne stvari.

2. "Ovo je potpuna katastrofa" može da bude i "Ovo što se dešava je bezveze ali nije katastrofa."

Restartujte perspektivu, ali i dalje omogućite svim osećanjima da se ispolje - osnovni ritual nege kako bi se prošlo kroz teške prelaze, oslobodite stare rane koje se razbuktavaju pod stresom i jačajte stečene vrednosti.

3. "Ja sam potpuni haos" može da se zameni sa "Mogu ja to!"

Osnažićete se verovanjima za izgradnju otpornosti. Negativne izjave potiru vašu moć; pozitivne, afirmativne mantre mogu to vratiti.

4. "Ovo je tako teško" možete tumačiti i kao "Ja mogu da izađem na kraj sa teškim stvarima."

Menjanje fokusa sa vaših spoljašnjih barijera u vaše unutrašnje sposobnosti. Podseća vas na vašu unutrašnju svetlost, snagu, otpornost i mrvicu mama.

5. "Trebalo bi da radim više" nekad je više nego poželjnije reći "Očekujem od sebe da preživim."

Osećaj "nedovolljnosti" svima nam je dobro poznat i veoma je frustrirajući. Ipak nisu svi dani dani za hiperproduktivnost, neke je dovoljno preživeti, po svom.

6. "Ne znam kako ću uraditi sve ovo" bi trebalo da bude "Ima dosta toga, uradiću jednu po jednu stvar i tako korak po korak završiti posao."

Umirite sindrom preplavljenosti i osećaj rastrzanosti mozga razbijanjem bauka od obaveza u male, podesive korake - tako da se osećate produktivnim, samouverenim i usredsređenim.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader