Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Money & Career

Top 5 saveta za savršenu organizaciju rada od kuće

Autor Yumama
Autor Yumama

Rad od kuće može jako uticati na produktivnost.

Izvor: Shutterstock

Izdvajamo osnovne stavke koje će vam pomoći da budete produktivni dok radite iz sopstvenog doma, piše Yumama.

Kako je došao malo drugačiji period kod nas, ali i u svetu, veliki broj ljudi je morao da koriguje svoj način rada. Svi koji su u mogućnosti napustili su svoje kancelarije i počeli da rade posao od kuće. 

Verovatno ste prvo imali ideju da ćete od kuće postići mnogo tokom radnog vremena - i da operete sudove i da spakujete odeću, ali u isto vreme i uradite više posla nego inače. Sada, kada ste u svom domu ispred računara, vidite da to ne ide baš tako.

Ključ je u organizaciji. Iako zvuči nerealno, kod kuće će vam biti dosta teže da se uklopite i organizujete svoje radno vreme. Ipak, postoji nekoliko osnovnih stvari koje možete uraditi kako biste bili produktivniji. 

Odredite svoj radni prostor

Ako nemate u kući odvojenu radnu sobu ili prostoriju koju možete pretvoriti u kancelariju tokom ovog perioda, potražite u svom domu prostor koji nije u centru zbivanja, poput kuhinje, ali i neki gde se nećete sudarati sa sredstvima za čišćenje, mopovima i slično. Odaberite kutak koji će biti samo vaš i 'kancelariju' stacionirajte tu.

Postavite svoje vreme

Ukoliko nemate raspored određen od strane šefa, idealno bi bilo da ga sami odredite. Redovni radni sati obezbediće vam da uradite sve što treba, a da ne potrošite većinu svog dana. Takođe, kada imate definisano radno vreme bićete fokusirani, jer ste sebi odredili rok za završetak svih zadataka. Ako budete radili celog dana pomalo, umesto osam sati, posao će se razvući na više od 10 svakoga dana. 

Povezane vesti

Napravite spisak

Kako biste ostali organizovani, spisak je ključan. Možete izdvojiti 15 minuta na kraju svakog dana kako biste napravili plan za sutra. Ako ne dan pre, uvek možete ujutru, dok uključujete računar, da popišete sve planove. Ovo će biti zaista od pomoći jer vas podseća na stavke koje biste možda zaboravili usled ometanja u kući. 

Budite delimilimično formalni

U kancelariji svakoga dana morate da budete odgovarajuće obučeni. Jedna od najvećih prednosti rada od kuće jeste to što možete da izbegnete formalnost! Ipak, nemojte da radite ni u pidžami. Presvucite se, ali u nešto komformno, kako biste se mentalno premestili u poslovni modus. Ako ste previše opušteni, to se može odraziti i na neorganizovanost u vašim mislima, pa samim tim i u poslu.

Odredite svoje najbolje vreme

Svako ima period dana kada se najbolje oseća. Neko je jutarnja osoba, dok ima onih koji najveću koncentraciju imaju noću. Odredite period kada ste najproduktivniji i kada vam najbolje ideje nadolaze, pa svoj raspored organizujte prema tome.

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Najčitanije

loader